25 oktober 2015

Hej höst och hus på hjul

Det blev höst i år också. Med svampletande och vackra färger och pumpakarvande.


Men i år har jag verkligen försökt njuta av årstiden. Inte bara stressa igenom den på väg mot jul.

Helgen som gick blev jag stolt ägare till en gammal jaktkoja på hjul. Den ska i ett första skede agera förråd under vintern så att vi äntligen kan ta tag i en rumsrenovering som avstannat ... Eller, ärligt talat har den inte ens påbörjats eftersom vi saknar plats för att rymma allt som finns i det stora rummet nu. Gamla hus kan vara charmiga, men de kan också sakna torr och varm förvaring, som i vårt fall. 
Nu ska baracken bara dras hem för en grundlig storstädning så ska vi börja fylla lådor och ställa in för förvaring. Det ser jag fram emot! 

1 kommentar:

Heidi sa...

Jaktkoja på hjul?? Jag lär mig ständigt nya saker när jag läser din blogg:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin