28 september 2004

Skjuta rygg

Det blev några fantastiska dagar i Köpenhamn. Vackert sensommarväder och roligt umgänge. Moget rockklubbspartaj på fredagnatt och pubertal bakfylla dagen efter. Men det var då det. Nu är jag tillbaka i verkligheten. Med bergvärmefunderingar, ryggproblem och drömmar om köksrenovering. Först och främst ska jag ta tag i ryggproblemen. Vaknade igår med vidrig nackspärr men trodde att det skyulle gå över. Som det brukar. Men idag har det bara blivit värre så nu håller jag på och avlider. Har fått en akuttid hos min gamle naprapat.
Tröstar mig tills dess med Lars Winnerbäcks senaste skiva som kom idag! Han är fantastiskt. FANTASTISK!!! Tur att jag har en biljett till hans konsert i november annars skulle jag inte överleva. Men han är duktig på att locka fram nostalgikänslor hos mig. Inte helt nyttigt...

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin