22 november 2004

Beslut

Jaha, Så har jag bestämt mig. I mitt nästa liv ska jag gifta mig med Lars Winnerbäck. Han vet bara inte om det än.
Tills dess nöjer jag mig med att konstatera att han är min religion för tillfället. Det mesta som Lars säger är sant och relevant. Att han sen även har en hel hoper fjortisar i sina beundrarskaror kan jag inte göra så mycket åt.
Konserten var fantastisk. FANTASTISK!
Sambon börjar ledsna på att det bara snurrar Lasse-låtar hemma. Men det går väl över. Det brukar göra det när jag har fått en hang-up på något ...

Fler beslut: Har tagit nya intiativ på jobbet. Bra dagar är jag medveten om att jag är både klok och kompetent, men det är inget jag går runt och berättar för andra. Typiskt tjejigt... Har nu bestämt mig för att jag ska ta för mig mer. I omorganisationens tidevarv gäller det att se om sitt hus. Annars blir man omsprungen av såna som inte är hälften så bra, men dubbelt så bra på att prata om sig själva.

Annars är vintern här. Tretton minusgrader och klart väder är härligt. Ännu härligare hade det varit om vår vedspis vore sotad. Nu ryker det in så fort vi försöker elda och det gör vintern lite väl kall. Bör åtgärdas snarast.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin