21 juni 2005

Långt nere.

Är oerhört låg i dag. Trots att dagen är vacker och sommarvarm. Det finns många anledningar till det, den främsta heter pms. En annan är att jag ska jobba fyra veckor till.
Men jag blir grinig och folkilsken och förlorar alla kunskaper om förståelse när jag är på det här humöret.

Ska gräva ner mig i mitt avskilt belägna arbetsrum och inte låtsas som om jag är på jobbet i dag. Ska sätta på I-Tunes och låta bra musik föra mig långt bort från människor som ändå bara är puckon.

Kan inte låta bli att fascineras över det intresse för folks göranden som döden medför. Helt plötsligt är Totta Näslund hyllad som få. Helt plötsligt är han en av våra största artister med en av landets bästa röster.
Tror inte att hälften av de som uttalar sig har hört honom sjunga...

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin