7 juli 2005

Du simmar ut ur bild

Tänker skaffa digitalkamera, men eftersom jag personligen tycker att det är bängtråkigt att läsa om så besparar jag er allt miljarders-mexapixlar-och-optisk-zoom-information.
Nöjer mig med att berätta att det nog blir en Canon A520.

Nån mer än jag som tror att våra barn och barnbarn kommer vara fullkomligt översköljda av papperskort, cd-skivor, diabilder, svartvita kort och vilket format bilder kommer vara i om några år. De kommer förmodligen skita i vad vi gjorde på semestern eller åt på julafton, för det kommer finnas så in i helvete mycket foton att titta på.

Och trots det ska jag bidra med bilder från mitt eget liv.
En digitalkamera kommer göra mig lycklig. Eller var det en I-pod som medförde den känslan?
Bäst att skaffa både och...

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin