22 mars 2006

Pärlande inspiration

Jag blir jätteinspirerad av Sivs fina smycken. Nu ska jag hem och pyssla ihop långa halsband själv.
Har gjort en del tidigare, men de flest är i olika pastellfärger. Inte bra. När tusan använder jag pastell? Typ aldrig. Jag är ju oftast en svart tjej.

Är sugen på att köpa en svart klänning i typ strech för att bära under varierande överdelar.

Nä, visst nej. Jag får ju inte köpa kläder än på några kilon. Men om jag köper svart trikå och syr en klänning - då räknas det väl inte?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah ett kryphål:-)

När kommer det en bild på klänningen??

Anonym sa...

h&m är märkligt nog oftast billigare än tyg:-))

Du har väl hört talas om stilpolisen - gå ner i vikt är bra, att klä sig så att man ser fantastisk ut är ännu bättre:-)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin