30 augusti 2006

Jo, alltså … jag menade såhär:

Det verkar som om mitt lilla utbrott kring att mina besökare är som jag som slarvar med att kommentera togs som en uppmaning att låta bli. Så är det givetvis inte! Jag vill gärna ha kommentarer, frågor, åsikter och glada tillrop.
Det jag menade var att jag förmodligen inte kommer vara lika flitig på att dra igång långa samtal i kommentatorsfältet.
Men säg gärna hej när du är här, ungefär som om du hade kommit på oannonserat besök i mitt hem. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej:-)

Jag är här ofta, men skriver sällan. Skall försöka skärpa mig en aning på den fronten eftersom jag vet hur kul det är att få kommentarer.

Anonym sa...

Hej!
Jag hälsar ofta på!
Osis med köpmandisken nedan! (Har själv funderat på en dylik ibland.)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin