29 augusti 2006

Christian går fetbort


Efterom kaoset är så dominerande i mitt sy-rum (NEJ, här bjuds inte på några bilder. Inte ens i avskräckande syfte kommer du få se hur jag har det bland tyghögar, syböcker, bra-att-ha-saker, pysselgrejer och annat.) så hade jag siktat in mig på en köpmandisk från Jysk. Inte för att de är särskilt trendiga, men jag tänkte att med lite vit färg så skulle den smälta in bra och rymma en del.

Men i butiken ångrade jag mig.
Av någon outgrundlig anledning går det inte att öppna lådorna helt. Endast halva lådan glider ut på sin skena, och då kan jag inte riktigt förstå hur man ska kunna stopp ner något där. Så fastän priset var rimligt och storleken perfekt så åkte jag hem utan köpmandisken Christian.

Nu måste jag hitta på ett annat sätt att mildra kaoset... Att slänga prylar är inte ett alternativ. Några andra förslag?

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin