25 oktober 2006

Förtydligande om min förträfflighet - i all ödmjukhet


Min stolthet vet inga gränser, så jag visar glatt och hämningslöst upp ännu en bild för att alla verkligen ska förstååå hur fint det blev.
Till vänster ser man en prickig tapet som satt uppe sedan tidigare. Till höger syns den rutiga tapet som lilla moi satte upp helt-på-egen-hand i lördags.

Klockan är ett loppisfynd som tickar fint om man kommer ihåg att dra upp den. Det inramade fotot med en tjusig tågstation och uppställd personal kommer också från ett loppis, men vilken station det är har jag ingen aning om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prickar och rutor brevid varandra:)

Den ser lite ut som en mer elegant version av en perstorpsskiva, och den är ju en klassiker! Jo, jag gillar verkligen din nya tapet!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin