20 november 2006

Snällt och dumt

Har fått min beställning på Marja Entrichprodukter.
Den svenska hudvårdserien är snäll mot huden och miljön, och jag ääälskar min vetegroddskräm. Kanske inte några snygga förpackningar, men det kan jag leva med.

Eftersom det ingick både tvättkräm och ansiktsvatten i min senaste beställning så kan jag inte vänta tills jag får komma hem och använda dem.

Liten värld? Små lyckosaker? Självupptaget? Tja, är det inte så måndagseftermiddagar är?


Investerade närmare 200 kronor i en ny Clinique High Definition Lashes Mascara. Med borsten lägger man på färgen och med kamen kammar man isär alla stråna så att överflödig färg försvinner och inga flugben uppstår.
Trodde de ja! Min mascara fungerar helt tvärtom. Mest färg får jag om jag använder kammen, och att avsluta med den vore förödande om man vill ha en någorlunda naturlig look med superlånga-fransar-som-ser-ut-som-medfödda. Snarare ser man ut som någon med världens äldsta yrke, boendes i en öststat.
Kommer inte köpa den igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att få på mascara snyggt är en konst, men visst underlättar det om borsten samarbetar:-) Skall lägga den mascararan till min "inte köpa den" listan.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin