18 mars 2007

Söndag i soffan


Nä, man blir ingen Martha av att göra pizza av färdigt pizzakit
från affären. Men den smakar lika bra i dag, med lite leftovers från kylen.




Medan den gräddas bjuder jag på en närbild av mina inredningsälsklingar kandelabrarna. Prismorna kallas fotogenprismor och de två ljusstakarna är från slutet av 1800-talet. Har fått dem värderade till 5000 kronor, och har sett liknande i en antikaffär. Där kostade de över 8000 kronor. Ni tittar på det dyraste jag äger, så njut!

Började morgonen i soffan med sjalstickning, kaffe och Söndagsskolan på P4. Fortsatte förmiddagen med stickning och Svensktoppen.
Håhåjaja, vad jag börjar bli gammal...

2 kommentarer:

Stina sa...

Härligt. Kram Stina

Agata sa...

Jo, det var en härlig söndag. Jag stickade jättemycket.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin