19 april 2007

Så vitt jag vet

Jag har varit och hälsat på i ett fantastiskt hem som jag såklart inte har några bilder på. Ett hem med vitoljade trägolv och pärlspont på väggarna. Med smart belysning, vackra gamla fönster och behaglig färgsättning i olika vita nyanser.

Så nu sneglar jag mig omkring på saker att förändra i mitt eget hem. Vad kan målas vitt, vilka färgglada saker kan bytas ut...




Men så inser jag att det här också är vackert.

Ja, hela den här webbplatsen ger mig inspiration i massor. Varje gång jag tror att jag också ska trilla dit på ett hem enbart i vitt så kikar jag in på Emery&Cies färgexplosion och inser att det gör mig glad på ett sätt som vitt inte riktigt klarar av.
Eller hur!

Egentligen handlar det kanske mest om att bestämma sig för vilka färger som är vackrast. Och hur gör man det!? Det är som att en flerbarnsförälder berätta vilket barn h*n tycker mest om.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin