15 oktober 2007

Puh!

Det var värst vad det kom mycket liv i vägen för mig. Jobb och födelsedagsfirande och badrumsrenoverande och Facebook och jag-vet-inte-allt har upptagit mina dagar på ett galet sätt de senaste veckorna.

Men nu är festen över (den var väldigt skojig) och badrummet är så gott som klart (åååh, mysigt!). Så nu ska jag äntligen börja andas i normal takt igen.
Kanske ska jag plocka upp min Lady Eleonor från stickpåsen (som nästan har börjat damma) och fortsätta sticka.

Jag lovar - på sikt ska det dyka upp bilder på henne och på badrummet som blivit en vacker och vilsam plats. Jag misstänker att ni är nyfikna på spegelvalet...

Dessutom finns det ett rum som vi tömde på innehåll för ett halvår sedan för att renovera, som stagnerat fullständigt. Nu är det dags att ta nya tag i det. Kanske hinner vi med det i vinter.

1 kommentar:

Eva i Halmstad sa...

Visst är vi nyfikna, Eva.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin