8 december 2007

Bra saker!

Här är det sista hemlispaketet. Ett härligt sjalgarn i fuchsia/vinrött. En påse pärlor och god rättvisemärkt choklad toppar paketet! Jättefint! Det här fick mig verkligen på bra humör, Clarasofia! Tack!


I går gjorde jag godis. Rocky Road enligt Leilas recept. Det är gott - men stabbigt. Förhoppningsvis räcker det längre då...


Och jag har verkligen försökt, men jag kan inte se storheten i Kaffe Fassetts nya sockgarn. Jag tycker att Fabel och Opal har mycket vackrare färgkombinationer. Och när det gäller Fabel är ju priset väldigt mycket trevligare också...

2 kommentarer:

Dödergök sa...

Åter igen ett väldans fint hemlispaket. Garnet var ju bara helt ljuvligt!

Mannen säger att vi också ska göra Rocky road godis. Att titta på Leila kan vara livsfarligt. Tur nog är det bara jul en gång om året... ;)

Clara sa...

Vad roligt att du tycker om paketen! Hoppas att du kommer på nåt kul att göra med garnet.

Godiset ser farligt gott ut, det ska absolut testas.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin