19 december 2007

Önskelista

Snälla Tomten. I år önskar jag mig egentligen bara en sak (förutom den där snygga koftan från Stadium och ett påplatssnickrat skafferi och lite härligt garn) och det är i vanlig ordning:

* Disciplin och god karaktär.

Och i år skulle jag bli jätteglad om klappen kunde fyllas med så mycket innehåll att det räckte längre än till trettondagsafton. För efter ett halvårs tröstätande och inställda promenader behövs det sannerligen.

Okej?

Tack, och trevlig ren-åktur då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, är det tomten som ordnar med det? Då behöver man inte ha det som nyårslöfte då? Smidigt:)

Anonym sa...

Jag lägger till mitt namn på din önskelista om det är ok. Har också ballat ur helt men hösten var tuff både för dig och mig, ingen ursäkt men en förklaring....
Ha en riktigt god jul! *kram*

Agata sa...

soffy - japp. Tomten är definitivt inblandad i det hela. Sen skadar det ju inte med ett och annat nyårslöfte heller.

cina - Ja! Jag kan göra om önskelistan till en allmän petition och skicka runt den på nätet så att alla kan skriva på. Som en härlig kravlista! Må gott du också! Hoppas tomten kommer med andra saker i klapparna också...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin