21 mars 2008

Flygstickning 1

Har påbörjat en liten bäbissockstickning på mina korta ebenholzstickor och ett restnystan Fabel. Givetvis eftersom jag behöver något till flyget och de här små söta stickorna känns väldigt ofarliga och oterroristiga. Enda bekymret är att det inte är världens bekvämaste stickor att använda. De skär in i handflatan på ett synnerligen obekvämt sätt, men då har jag med ett virkprojekt som plan B.



Uppdatering om något helt annat:
Jag gjorde ett proffsigt och roligt test:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.http://sbtvd.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag vet inte riktigt varför min blogg krånglar... Jag använder inte GR själv, så jag vet inte riktigt hur det fungerar (kanske liknande Bloglines?)

Sticknngen ser lyxig ut, härligt garn och lyxiga stickor. Tråkigt bara att de skär in i händerna.

Ha en trevlg påsk.

Anonym sa...

Men du ser ju ut som en blondare version av mig. Jag är 83% nörd dock.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin