23 april 2008

Jag:

* Jag stickar räta. Om och om och om igen. Tackgodegud för att jag byter färg varje varv, åtminstone.

* Jag funderar på mitt sista hemlispaket.

* Jag jobbar. Det är kul, men varför måste det ta så mycket tid?

* Snart drar en stegräknartävling igång på mitt jobb, så nu för-går jag för att få upp lite kondition.

* I går fick jag ett roligt telefonsamtal, som kanske kan utmynna i något ännu roligare. Men jag återkommer när/om något bestäms.

* Jag lyssnar på Flicka med pärlörhänge i Ipoden. Jättebra! Innan dess försökte jag ta mig igenom Frisk, fräsch och spontan av Mons Kallentoft, men orkade inte riktigt. Varvat med det har jag läst Flyga Drake och en annan bok. Jag är lite förvirrad av alla intriger just nu, så jag minns inte ens.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin