24 april 2008

Fint som snus!

En hemlis har trillat in!
Men hur min hemlis kunde veta att det var just den här färgen på Fabel som jag gått och suktat efter under rådande garnköpstopp, det är en gåta.

Lite härliga praliner - lessen, men alla pralinerna kom visst inte med på bilden. Jag hann inte med - och en jättesöt loppisfyndad handarbetskorg gjorde det här till ett toppenpaket! Alla mina laster på en och samma gång!

Men - var det inte nu vid utskick 3 som man skulle avslöja sig? Min hemlis är fortfarande väldigt hemlig... Och jag är väldigt nyfiken...

Så fort Blogger sluttar muppa sig så kommer det bilder!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo lite ledtrådar fick du! Praliner inköpta i Östersund, tillverkade i Alsen och Järpen... Du fick dubbelt så många nsytan som jag *ler*

Agata sa...

Hehe! Smarta ledtrådar. Nu tror jag att jag vet...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin