28 maj 2008

En behovsinventering:

* Ny kompostpinne. Den gamla har tappat sina utvikbara pinnar längst nere, så nu vftar jag stillsamt runt med resterna utan resultat.

* Hudkräm. Marja Entrich är min favorit. Naturligt och bra.

* Vackra scrappapper. Nej, jag har inte börjat scrappa, men har en inredningsidé.




* Walkingskor. De gamla har varit fantastiska i sju år, men nu finns inte mycket sula kvar.


* Mer antikvit, halvblank färg. Om garderoberna någonsin ska bli klara krävs det mer färg till dem.



Nu gäller det bara att få tid till dess inköp. En halvdag ledigt hade suttit fint. Nu blir det nog en springsväng på lunchen som jag har att förlita mig på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också antikvit, halvblank färg på min lista! Dyr, och massor går det åt när man ska täcka lackade furulister.

Anonym sa...

Å på min lista me. Står det vit färg, alltså och nya gåskor. Bara så att du vet.

Maud/En bok om dagen sa...

Walkingskorna ska du skriva högst upp på listan! Du måste vara rädd om kroppen, begriper du väl!
;-)

Agata sa...

Om det är till någon tröst så blev det första inköpet: Walkingskor. På rea.

Nu ska jag köpa färg. Och papper. Och pinne till komposten.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin