24 maj 2008

Jajamensan fattas bara!

I dag är Den Stora Projektdagen. Jag skriver det här för att vara någorlunda säker på att något blir av...
Nu ska de förhatliga garderoberna äntligen målas klart. Gamla, vackra taklister ska skrapas rena på färg och målas. Sly ska rensas, morötter sås och en doppresent ska sys.

Wish me luck.


Uppdaterat: Insidan av de väggfasta garderoberna är nu målade. Även utsidan. Nu återstår dörrarna, men först - kaffepaus. Och om mina ambitioner håller i sig de tio meter som skiljer mig från köket, så kanske jag bakar en rulltårta också. Kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med dagen!!!
Man ska sikta högt, då kommer man till trädtopparna!!! sägs det ju...
Må så grankott... själv ska jag iväg och träna, hua... sen? DET vet man inte ;)

Maria sa...

Hej!
Roligt att jag fick hitta hit till dig! Jag tror aldrig att jag hittat dig förrut, konstigt!!
Men nu kommer jag att titta in ibland! =)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin