14 maj 2008

Ömklig onsdag


Lady Eleanore, originally uploaded by agata99.

Hemma med svårdefinierbar sjuka. Problem med mage och huvud. Sover och sover... Det smärtar mig att jag missar stickkaféet ännu en onsdag, men just nu är jag inte i form att ta mig längre än till köket.

Har försökt avsluta min Lady Eleanore, men misslyckas med att tolka mönstret i mitt nuvarande tillstånd. Det ska ju bli halva trianglar, men jag lyckas inte.

Och jag har ju inte alls tid med det här. I morgon m å s t e jag vara på jobbet igen. Ska sova lite till. Hej.

3 kommentarer:

Dödergök sa...

Å vad trist att vara sjuk och stressad över att man måste bli frisk fort. Jag känner igen det allt för väl. Jag skickar lite värme och sympati genom etern.

Anonym sa...

Vi saknade dig i går men det kommer ju fler onsdagar. Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig!
Helt underbara färger i Eleonor!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin