3 juli 2008

Jag klagar inte

Åååh.

En öl i solskenet på altanen, Fredrik Lindströms sommarprogram över nätet och min gröna sjalstickning i händerna. Och bäst av allt - bara en dag kvar till semestern!
Det finns inte mycket att gnälla över i kväll!

Förresten - Välkommen hit om du är en av alla som hittat hit via Stickamera! Kul att du ville kika in. Jo, jag stickar, men den sista tiden har det hänt mycket annat också, så letar du en renodlad stickblogg så har du kanske inte hamnat helt rätt. Men jag har mycket annat trevligt att erbjuda, så ge inte upp på en gång. Må gott!

2 kommentarer:

Anki sa...

Åsså var ju Fredrik Lindström med hos Luuk på TV tidigare ikväll. Kul och underfundiga killar.
Jag hittade hit första gången via något inlägg du gjort i någons blogg och eftersom det är en trivsam blandning här så återkommer jag då och då.
Hoppas du får en skön semester!

Dödergök sa...

Tack för det fina paketet som låg i brevlådan idag! Världens bästa PIF-present, exakt min stil.

Till ev. nytillkomna läsare kan jag bara säga att Agata =guld, glöm inte var ni läste det först! ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin