24 augusti 2008

I brist på bättre sysselsättning - svara med ett ord

  1. Var är din mobiltelefon?
    Vardagsrumsbordet
  2. Var är du?
    Hemma
  3. Ditt hår?
    Uppsatt.
  4. Din mamma?
    Klippa
  5. Din pappa?
    Ohändig
  6. Din favoritsak?
    Datorn
  7. Vad drömde du i natt?
    Obehagligt
  8. Ditt mål?
    Närmare
  9. I vilket rum är du nu?
    Matrummet
  10. Din hobby?
    Kreativ
  11. Vad är du mest rädd för?
    Övergivenhet
  12. Hur vill du att ditt liv ser ut om sex år?
    Bättre
  13. Var var du igår kväll?
    Tv-soffan
  14. Vad är du inte?
    Nyduschad
  15. Vad står överst på önskelistan?
    Kärlek
  16. Var är du uppväxt?
    Uppsala
  17. Vad gjorde du senast?
    Spikade
  18. Vad har du på dig?
    Snickarkläder
  19. Din TV?
  20. Ditt husdjur?
    Ickeexisterande
  21. Din dator?
    Mac
  22. Ditt humör?
    Jämnt
  23. Saknar du någon?
    Ja
  24. Din bil?
    Skruttig
  25. Vad har du inte på dig?
    Helmatchat
  26. Favoritdjur?
    Hund
  27. Hur var din sommar?
    Jotack.
  28. Älskar du någon?
    Japp.
  29. Favoritfärg?
    Petrolblå-nej-förresten-limegrön-nej-svart-nej-jag-vet-inte
  30. När skrattade du senast?
    I dag
  31. När grät du senast?
    Minnsinte
Ja, här kan man ju utmana alla och envar, men det gör jag inte. Svara om du vill.


Och så har jag blivit utmanad av Heidi. Tack, men jag hänvisar till det här inlägget där jag redan svarat på utmaningen. Därför skickar jag inte heller vidare.

1 kommentar:

Anna W sa...

Hej, jag antog utmaningen! Hittade till din blogg igår och jag tyckte om att läsa den. :o) Ha en bra dag!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin