3 september 2008

Sound alikes?

Först måste jag bara klargöra en sak: Jag gillar verkligen Leila - tro inget annat. Bra recept, fin inredning och trevlig personlighet.

Men när jag nu sitter och tittar på en repris av Leila bakar så kan jag inte annat än höra likheten mellan Leilas hurtiga och i slutet stegrande meningar "...å så toppar jag bären med pajdeg." och Mammas nya killes blåsta Jennykaraktär"... å så avslutar jag lappen med ring mej!"

Och då är det inte så lätt att se på hennes program utan att le.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi! du har rätt.
(Men du.. jag missade MNK sist (förutom Mangans tungpiercing som jag hörde) -Har Katla försvunnit? Det är min favoritkaraktär...

Hanna Lundholm sa...

Haha, jajamän...Tur att det finns 30-dagarsarkivet. Hör alltför ofta mig själv låta farligt nära Förvirrad-Tjej-formuleringar...Ser molto fram emot att Klungan kommer upp till Luleå med "Det är vi som är hemgiften" (såg ett tag ut som att dom bara skulle uppträda i Stockholm och Umeå i höst).

/Hanna

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin