2 oktober 2008

Savant-minne

Själv har jag svårt att komma ihåg var jag lagt nycklarna ...

7 kommentarer:

Mikaela sa...

Otroligt!!! Mina föräldrar brukade förr säga att jag skulle glömma mitt huvud om det inte satt fast på resten av kroppen :)

MiA sa...

Helt ofattbart!

Tomtan sa...

Helt otroligt!!!! KAn itne lära mig namn, nummer.... För att inte nämna alla gånger jag sprungit runt efter plånboken eller nycklarna eller "vred jag av spisen..." //eva

Myggan sa...

Helt fantastiskt. Själv vet jag knappt hur många fönster mitt egna hus har =/

Agata sa...

Haha! Visst blir man lite impad!

Anna W sa...

Jag har sett något liknande tidigare. Kanske det var samma kille till och med. Läskigt är det i alla fall. Fotografiskt minne skulle man behöva ganska ofta själv. :o)

Efwa - Medea sa...

Fantastiskt. Jag har sett flera program om Savanter och det är verkligen otroligt fascinerande.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin