20 oktober 2008

Utmattad men nöjd

Puh.
Helgen har varit galen. Vi har möblerat det nya sovrummet, vilket medfört att vi flyttat runt prylar och möbler i hela huset. Fast inte alla möbler och prylar, så det är mest högar överallt.
Dessuutom tog jag hjälp av den gode modern som är på besök och tapetserade köket som stått med halvt om halvt nedrivna tapeter i flera år. Nu är det snyggt igen och endast nytt kakel återstår.
Kom igen om ett halvår så får ni se. ;-)

Närå, det dyker nog upp en bild ska ni se. När jag orkar leta fram kameran.

Det har trillat in ett solgult paket från min Pocket & prassel-vän som också ska dokumenteras. Mendet gav lite c-vitamin till min renoveringshärjade kropp. Det satt fint!

2 kommentarer:

Susilull sa...

Skönt att höra om andra som också flyttar runt högar av prylar. Vi håller på precis som ni, känns som det aldrig tar slut.. men jag börjar se en ände, puh!

Agata sa...

Jo, här finns högar i överflöd. Jag försöker hela tiden hävda inför sambon att vi inte har för mycket saker utan för dåligt med förvaring. Det argumentet funkar inte alltid... ;-)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin