28 maj 2009

Fler relevanta fakta om mig

Eftersom alternativet är städning så bevarar jag några frågor istället:

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Hantverkshjälp till hemmet. En ny bil, nej förresten - vi säger två. En I-Phone. Och så skulle jag betala av på lite lån och investera resten i min framtid.

Har någon någonsin kallat dig lat? Jag själv. Och min mamma på den tiden när jag fick läxor som jag aldrig gjorde.

Vilken svordom använder du mest? När teknikstressen träder in (när datorn hänger sig på jobbet) kan jag använda väldans grova svordomar. Men det här är en familjeblogg så jag berättar inte vilka.

Tittade du på tecknat när du var liten? I den mån det visades så tittade jag på allt.

Hur många syskon har du? En hel och två bonus.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Joråvars. En liten tatuering skulle sitta fint. Jag måste bara rita den först.

Vad har du för väder just nu? Strålande kvällsol.

Vad åt du till middag och lunch senast? Sushilunch och tonfisksallad till middag.

Kan du vissla? Ja, jag tycker det men alla andra brukar skratta när jag försöker.

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen. Om inte Pingu räknas?

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra och en kökssoffa.

Har du en stationär dator eller en bärbar? Bärbar.

Vilket var ditt favoritämne i skolan? Svenska och textilslöjd.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Men hur tänkte jag nu?"

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nä.

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta? Ska man ha funderat på det?

Har du åkt moped någon gång? Ja. En galen tågluffning i Grekland. Brännmärket efter avgasröret har dock bleknat bort.

Vad lyssnar du på nu ? Diskmaskinens lugnande ljud.

4 kommentarer:

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Liskoplisko sa...

Jag hade velat heta Janne. Eller Staffan.

Liskoplisko sa...

Eller Elvis.

Liskoplisko sa...

Eller Obama.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin