7 juni 2009

Det är mycket nu

Ojojoj. I dag ska jag både rösta och måla och jobba några timmar mitt på dagen.
Dessutom drar Tant Koftas uppifrånochner-kofte-stickning igång. Och jag har inte ens hunnit provsticka eller hitta stickor eller nånting.

Och dessutom har jag bytt garn. Kornblått är inte riktigt min nyans, och i en garnsäck hittade jag många härvor från Morjärvs ullspinneri (som för övrigt gått i konkurs. Hoppas de får nya ägare!)

Och ändå sitter jag här och bloggar. Galet!

Hejdå!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina färger på garnet. Det blir säkert en jättefin kofta.

Dödergök sa...

Oj vad tråkigt med Morjärv undrars vart man nu ska skicka plädar till beredning. Jag gillar inte riktigt klippan, tycker att de blir för hårda och inte så där fint fluffiga. Suck vad jag är trött på den här lågkonjukturen nu.
(Kanonfina färger!)

Agata sa...

riotyarn - Tack! Om jag bara kom igång med den... ;-)

Dödergök - Ja, det är lite trist, men vad jag hört så ska det kanske vara några nya ägare på gång. Tack. Jag gillar dem också!

Myggan sa...

Vilka fina färger. Blir det randigt?
När du är färdig med vardagsrummet kan du kanske komma och fixa mitt? Jag har saffransgula tapeter i vardagsrummet (som är ca 36 m2 stort) De "anfaller" varje morgon. =/
/Anna

Agata sa...

Myggan - Ja, randigt är tanken. Om jag nu kommer igång...
Ungefär så kände vi om våra tapeter också. Men nu är det snyggt. Ska se om jag har vägarna förbi. Då kanske det kan bli någon våd. ;-)

Liskoplisko sa...

Va, har de gått i kk, vad jag missar då jag aldrig är hemma! Å, ja som hade tänkt åka dit i sommar och... eller behöver jag mer garn, kanske inte, men kika kunde man ju ha gjort. Trist!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin