28 juni 2009

Räta sidor i livet

Det märks inte jättemycket, men jag stickar och stickar på min Feather and fan. Flera varv per dag har det blivit, men än finns det mycket kvar att göra... Så bra att jag har semester snart.

Börjar också seriöst fundera på att göra något jag behöver - inte bara har lust till också. Som en kofta. Nu gick ju ambitionen att vara med på Tant Koftas uppifrån å ner-KAL åt pipan. Jag borde lära mig att mitt sticktempo är allt för långsamt för att hänga på såna utmaningar...

Men någon slags kofta i lin eller bomull behöver jag. Typ February Lady Sweater, med knäppning högst upp.

1 kommentar:

Zazza sa...

Jättefin sjal du stickar. Själv älskar jag att sticka sjalar är på nr 7 i år. Man kan ju aldrig ha för många eller hur? Ha det bra Zazza

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin