30 augusti 2009

Ovala rummet

En vägg i trappen fick nya vänner. Under flera år har jag köpt på mig ovala och runda träramar på loppis. Från början med ambitionen att allt innehåll skulle bytas ut mot foton och vackra papper, men eftersom insåg jag att de där ganska gräsliga broderierna blev fina tillsammans. Så nu är de flesta kvar i ursprungligt skick.
Några ovala souvenirer har också flyttat in i samlingen, och känner jag mig själv så kommer jag få svårt att enbart hålla mig till runda träramar i den här samlingen...

2 kommentarer:

Myggan sa...

Du måste ha massor av väggar. Jag är avis för jag har bara en massa fönster...
/Anna

Agata sa...

Nä, dessvärre inte. Vi har också många och stora fönster. Och eftersom flera av innerväggarna mellan kök och vardagsrum är borttagna av tidigare ägare så har vi också problem med att rymmas med allt. Har man mycvket möbler och tavlor måste man ha många väggar!
Men då får man byta ut saker på de väggar man har i stället. Det är mitt trick ;-)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin