7 november 2009

Något att hänga i granen, minsann

Genuint kitschiga saker kan jag inte motstå. Som två lådor julgranspumlor i tonade kulörer mellan grönt och cerise. Slitaget, liksom den lite opraktiska och fula upphängningen får mig att förstå att de inte är nytillverkade.

Och, se där. Bloggerskan fastnade för ovanlighetens skull på bild.

Och nu börjar jag längta till jul. Ska nog gå ut i den ännu osnöiga naturen i helgen och plocka lite tallkottar och lingonris och lummer till en eller ett par fina kransar.

3 kommentarer:

Susilull sa...

Jag skulle också vilja ha liten julkänsla, den är totalt icke existerande just nu...
Kul att du vill vara med i min tävling, inte är det halvkört för att du blev nr 108!!

Ha det gott!

Beata sa...

Här är en som också känner jullängtan komma krypande.

Agata sa...

Så skönt att jag inte är ensam om jullängtan.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin