19 december 2009

Fler loppisfynd

Orange burk, formgiven av Anita Wangel för danska IRA kostade 24 kronor. Den får bli kompis till den turkosa, runda burken som jag redan äger.
Eller så kränger jag båda på Tradera, nu när de kostar litegrann.

Tre tygklädda galgar för 3 kronor styck betecknar jag som ett fynd numer. Och galgar saknas alltid i mitt hem, av någon outgrundlig anledning. Kanske är det ett tecken på att jag borde rensa garderoberna...

En stor bägare i slitet skick var värd 24 kronor och fick följa med hem, trots naggar, sprickor och krackeleringar.

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag har en grön kompis till din gula burk. Också billigt loppisfynd.

Älskar de fina monogrambanden du fyndat nedan!

Agata sa...

Jag tycker om dem, men skulle aldrig betala så mycket som de går för på Tradera.
Själv är jag uppväxt med en grön, avlång där mamma förvarade cykelreparationssaker. ;-)

Agata sa...

Jag tycker om dem, men skulle aldrig betala så mycket som de går för på Tradera.
Själv är jag uppväxt med en grön, avlång där mamma förvarade cykelreparationssaker. ;-)

Randiga Tråden sa...

burken är så fin.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin