30 januari 2010

Absoluta måsten i livet

En loppisrunda resulterade bland annat i detta. Två koppar med fint, rosa mönster. Kopparna är av utländskt ursprung och jag köpte dem billigt för att återbruka dem på något sätt. Ska bara klura ut hur...


En långsmal tavla med julmotiv. Såna här motiv är ofta hur gräsliga som helst, men den här tavlan tyckte jag om. Kanske får den fortsätta sitt liv som tavla, kanske blir den något annat.


Ja, vad ska jag säga. Jag har egentligen inget vettigt försvar till varför den här bedårande, rosa, galna servetthållaren fick följa med hem. Eller - det har jag ju. Det är ju för att den är bedårande, rosa och galen.
Den ska jag förvara räkningar i. De kan verkligen behöva piggas upp med lite rosa galenskap.

1 kommentar:

Susanne T sa...

Ha, ha. Jag blir så glad av alla dina "galna" köp. Så bra att det finns en köpare till allt.
Kramens från Susi

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin