27 augusti 2017

Sommaren 2017

Sommaren 2017 är på upphällningen. Den har varit lång och rätt jobbig. Jag har blandat semester med föräldrapenning och varit ledig i nio veckor tillsammans med familjen.
Och det är banne mig ingen semester att vara ledig med två barn. Nu ska jag vila ut mig på jobbet i höst.

Men jag har inget att klaga på vad gäller vädret. Det har helt enkelt känts som rätt normalt svenska sommarväder och vi har fått vår beskärda del av bad i alla möjliga former.

Men ändå har jag inte ens knaprat på hälften av allt roligt jag hade på attgöra-listan, som tälta, paddla kanot, klättra uppför Skuleberget, köpa båt, åka på husbilssemester, väva mattor, åka på självplock, rensa i syrummet, sy, sticka, läsa böcker, dricka sangria, grilla med vänner ...

Ja, du hör ju! Jag behöver vara ledig minst nio veckor till.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Det låter ändå som om du och din familj har haft en härlig sommar:)

"Tur" at du kan vila upp dig på jobbet, så att du kan få tillbaka din energi och göra dig redo för kommande semestrar:)

Unknown sa...

Det viktigaste i denna värld är familj och kärlek, levande liv utan min man var en riktig röra för mig och mina barn. Jag är så glad att ta min ex tillbaka med hjälp av Dr.Oduduwa. Min största överraskning var att 3dagen efter att doktorn förberedde min kärleksspell, min man som övergav mig, min man tog bort mitt nummer från hans telefon, inga samtal och inga textmeddelanden från honom i mer än 14 månader plötsligt oväntat ringde mig och jag är så glad att vi har kommit för att bli igen genom doktor Oduduwa hjälp och hjälp. Jag är så glad att vara med min man i kärlek mer än någonsin tidigare. Dr Oduduwa är en stor kärlekskärlek, du kan kontakta oduduwa om du behöver hans assistent för att luncha en kärleksåtergivelse, för jag vet att han kan hjälpa dig också, Magic love stava för att ta tillbaka ex, Magic Love stava för att sluta skilsmässa och magisk förtrollning för att vinna domstolsfall och Magic Spell för att föda barn som egen.
kontakta Oduduwa Spell Caster via hans personliga email: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Tel: +13019658857

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin