21 december 2008

Dan före dan före ... jobbaredan?


Det är dan före dan före dan före dopparedan och jag har ägnat halva söndagkvällen åt att jobba. Skittrist, om du frågar mig.
Det är sannerligen inte det jag vill göra i dag.
Jag vill slå in paket, klä vår nyplockade julgran, sätta upp julbonader, sticka på julklappshalsduken och kanske sy ett vackert men enkelt lapptäcke i färger och mönster jag kom på i dag när jag såg ett tokdyrt på nätet.
Men istället sitter jag och försöker garantera att jag ska kunna vara ledig i mellandagarna. För i morgon jobbar jag och på tisdag jobbar jag.

4 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas att det blir julledighet snart! GOD JUL!

Tomtan sa...

GOD JUL!!!!!
GOTT NYTT!!!!

Susilull sa...

Stackars dej, hoppas du hinner stressa av och njuta av lite ledighet!

En God Jul önskar jag dig!!

Camilla sa...

Samma här jag jobbar innan jul och i mellandagarna också men jag skall nog hinna med lite ledighet där jag kan sticka och tänka på vad mitt nästa lapptäcksprojekt skall bli. God Jul och ett gott nytt år önskar jag dej

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin