6 december 2004

Bitter, jag?!

Jag börjar utvecklas till en håglös och argsint person när det gäller organisationen på jobbet. Mina nära arbetsuppgifter är fortfarande roliga, men inte allt runtomkring. Är aldrig riktigt utvilad, helgerna räcker inte riktigt till och jag har emellanåt börjat sova dåligt. Jag, som aldrig haft sömnproblem kan nu ligga vaken mitt i natten och låta jobbtankarna gå i loopar.

Det är då jag börjar fundera på om det är inte en hantverksbutik jag ska driva istället. Men härliga stickgarner, fina kvilttyger och annat trevligt som sätter fart på kreativiteten. Alternativt byter jag bana och satsar på ett loppis.
Fast frågan är om det var det jag tog studielån i många år för...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du...här är en till bitter...funderar också i de banorna...eller på att skaffa mig mer studielån...men det tar emot. Vi får väl öppna loppis tillsammans :-)

Men det låter inte så bra med sömnproblemen hördu!

Styrkekramar!
Cilla

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin