8 april 2005

Bra saker

* Har börjat träna på allvar. Bodypump några dagar i veckan. Det är bara möjligt tack vare ett bra avtal mellan min arbetsgivare och träningsstället. Samt ett trevligt friskvårdsbidrag på 1000 kronor.
Summa summarum betalar jag 175 kronor i månaden för ett stort och fint träningsställe. Annars skulle jag snabbt bli pank.
Beach 2005 - here I come!

* Har också varit på banken och fixat pengar till en ny bil. Den gamla har gjort sitt och står som ett rostigt vrak på gården hemma. Den lånade mamma-bilen börjar också närma sig vrakstadie. Undrar om det beror på mig och sambon? Allt med ratt som vi tar i blir till bajs. Inte bra...

* Sommaren har börjat ta form. Det blir en tur söderut till goda vänner och släktingar i allehanda småländska städer. Trevligt! Även den vanliga Norrbottensturnén blir av. Lika trevlig, men inte särskilt ovanlig.

* Jag har klippt mig. Bort med slitet rufs - in med mer frisyr. Fast det är fortfarande halvlångt men utan pälsmössekänslan. När det aldrig slutar växa utan bara blir gigantiskt så är det inte roligt. Men det är å andra sidan inte andra alternativ heller - typ svenskt fjunhår med slitna toppar. Alltså slutar jag gnälla om mitt välväxande, tjocka hår nu. Någon hyfs måste man ha.

* Det är fredag.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin