14 januari 2008

Favvobloggar

Jag fick en utmärkelse nyss. *host* det var visst nästan två veckor sedan, men jag väljer att ignorera den lilla pinsamheten.
Det var Mitt lilla hus-Lisa som utsåg ett gäng favoritbloggar som inte får den uppmärksamhet de förtjänar - enligt henne. Och på den listan fanns jag med. Roligt!

Jag har också ett gäng favoritbloggar. De bästa är de som uppdaterar ofta, gärna med bilder. Och som har samma förvirrade inriktning på bloggen som jag har. Alltså ett sammelsurium av stickning, inredning, loppisfynd, tankar, åsikter och skön humor. Och gärna välskrivna. Fast listan härunder innehåller inte bara såna.

Lite fler än fem har jag, men ni får nöja er med den lilla summan. Oj, så svårt att välja.
Dödergök är en favvoblogg. Kreativ, hantverkande och kul och långt ifrån mainstream. Skojigt!
En annan favorit är Annas klotter som jag följt länge, sedan den tiden då vi båda reloadade under egna namn. Nu är det bara Anna som har mod att göra det. ;-)
Ming ching är både färgstark och handarbetande. Att hon även springer får jag leva med. Vi har alla våra laster.
Garntrollet Ulricha är en stor förebild vad gäller stickning. Varje gång jag går in på hennes blogg hoppas jag att hennes stickkunskap och ambition ska smitta av sig lite.
Effy lyckas kombinera loppis och stickning med familj och stuga. Bland annat. Det är kul att läsa om.

Så jag låter den här bollen rulla vidare. Vill ni betrakta den som ett förhatligt kedjebrev eller som ett kul sätt att uppmärksamma de som bör uppmärksammas är upp till er.

1 kommentar:

Dödergök sa...

Tack så mycket för dom snälla orden, jag rodnar lite klädsamt och blir jätteglad!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin