16 januari 2008

Mitt kött är svagt för garn

Hur gick det till?
Det är ju köpstopp på garn hemma hos mig. Och ändå rullar det in små nystan och härvor.

Anden är villig men köttet är svagt och i obevakade ögonblick hamnar min ande i svarta hål, och då passar den opålitliga kroppen på att knappa in på någon webbshop och beställa ytterligare härvor i det härliga grönbruna Visjögarnet eller lite mer Noro-garn till sjalstickningen som fortfarande pågår.

Jag har en missbrukarpersonlighet. Tur ändå att min last är garn och inte något ohälsosammare...


Förresten: På någon blogg (minns inte vilken) hittade jag en länk till grandekorationer i form av små tröjor. B.E.D.Å.R.A.N.D.E.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha,vethurdetkänns.
(Mittmellanslagharpajjat...)
Kollaindenhärlänken
oblibådeavundsjukotröstad!

http://mochimochiland.com/weblog/?p=111

Anonym sa...

Om du av en händelse vill shoppa lite mer kan du alltid gå in på denna sida där de nu har fri frakt. Det finns Kureyon sockgarn t.ex...
http://www.yarnandfiber.com/

Anonym sa...

jaaaaaaaaaag meeeeeeed:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin