20 januari 2008

Förklara för mig

Det är möjligt att Britta Persson är en strålande musiker och artist - jag har inte hört hennes första skiva.
Men kan någon förklara denna bisarra haussning av henne nu? I alla tidningar, i flera radioprogram, på flera ställen på tv där ett inslag var i seriösaste public service-nyheterna dyker denna rafflande nyhet upp - lovande artist släpper skiva. Vad är grejen? Vad skiljer henne från alla andra halvokända artister som fått gå från ett enda skivsläpp till skiva nummer två?
Stort grattis till Bonnier Amigo för en fantastisk marknadsföring.

3 kommentarer:

Anonym sa...

öhhh... och vem är hon? ;) Måste ha varit sjuk, eller långt borta på något sätt, missat totalt alltså... eller har jag blundat med öronen? ;)
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt om dig bland alla underbara gamla tidningar, hua... dregelvarning där alltså ;)

Agata sa...

Haha! Precis! Vem är hon och hur blev hon så himla viktig?

Jo, jag får verkligen bita ihop för att inte behålla alla gamla Allers och Saxons från 70-talet.

Anonym sa...

Eh... vemdåsarru?

Fast jag kan hålla med; man blir ju hjärntvättad av alla nya popidoler man måste lära sig namnen på för att inte verka helt mossig. Jag börjar redan känna mig lätt illamående över namnet.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin