11 februari 2008

Fint i lådan

I dag låg det massor med skoj i brevlådan. Förutom kallelse till tandläkaren.

Först och främst har Jennies PIF-present kommit. En jättefin liten sy-väska med fem vackra stickmarkörer i. Jag börjar inse att jag skulle snabbat mig och skickat mina PIF-presenter först av alla, för nivån börjar dra iväg oroväckande långt.
Jennie - jag tycker att du ska stryka ordet amatör från din blogg. Du är ju proffs! Fast det gjorde ju inte mig något - snarare tvärtemot. Men hörni, mina väntande PIF-mottagare - kom ihåg att jag fortfarande är glad amatör...

Och på lunchen gick jag till Pressbyrån och hittade två trevliga tidningar som jag tänkte skämma bort mig med. (De två nedersta) Inte hade jag räknat med att det var i dag som brevlådan skulle svämma över av alla möjliga magasin. Det är tydligt att någon måste säga upp några prenumerationer. Så fort jag öppnar brevlådan så dör en liten skog någonstans.

3 kommentarer:

Tomtefreak sa...

Jättefin och användbar PIF-gåva du fick av Jennie!Den blir man ju riktigt avundsjuk på:-)

Jennie sa...

Hoppas du gillar färgerna?! och att du får användning av syväskan.

Agata sa...

Ja! Det var jättefint, alltihop! Det känns som om inspirationen kommer från den samiska världen. Eller?
Syväskan ligger redan i min stickpåse, fylld med allt man kan behöva vid ett stickkafé.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin