7 februari 2008

Vill du se min muff?

Vad är det man brukar säga – har man tre av något så är det en samling.
Ja, låt mig då presentera den senaste - omedvetna - samlingen.
När jag började rota i en kartong med mössor och halsdukar så insåg jag att där inte bara fanns en muff sedan tidigare, utan två. Och med den senaste loppisfyndade så har jag nu tre praktiska muffar. En samling.
Men de är vackra att se på.
Och strax intill står ett annat roligt fynd - härliga gummipampuscher med plats för klackskor inuti.

4 kommentarer:

Clara sa...

Du måste använda dina muffar! Det ser så elegant ut, så gammaldags, så romantiskt...

Anonym sa...

Har du sett N.Y brunch-guiden på Aftonbladet? Eller var det Expressen...

Agata sa...

clarasofia - jo, vilken anna vinter som helst. Men inte när marken är glaserad av is. Då känns det lite oroväckande att fjättra händerna i en muff. Men jag håller med - de är jättevackra.

soffy - tack för tipset. Ska genast kolla.

Anonym sa...

Åh vilka härliga pampuscher (hette det så?)! Såna skulle man ha!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin