12 februari 2008

Klokt från andra

Jag har hittat en ny blogg som handlar om second hand och samlande. Kan inte låta bli att dela med mig av det här kloka uttalandet:

Förresten så tror jag att samlandet är en STOR trend som kommer framöver. Efter år av slänga, rensa, feng shui (denna styggelse!) så tror jag att folk kommer ledsna på avskalade, uniformierade hem med PH-lampa, elipsbord, myranstolar, panelgardiner och kiviljuslyktor. Jag vet att jag är det iallafall.
Den som vill hitta hela texten och bloggen Krimskrams klickar här.

1 kommentar:

Anonym sa...

;-)

Panelgardiner har inte kommit in i mitt hem än, men mina kivilyktor... de är över 30 st såg jag igår. Och de vill jag aldrig vara utan! ;-)))

Men fram för genuina hem med personliga inslag!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin