6 februari 2008

Äntligen är nervspänningen över

Nu kan jag tänka på annat än skämsgarn. Puh, vilken lättnad.

Har blivit uppmärksammad på att jag har problem med bloggen och att besökare skickas vidare till Passagen. Dessvärre har jag ingen aning om vad som hänt, så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna åtgärda det. Några tips? Blir alla vidareskickaade?

Häpen inser jag att de flesta googlingar som hamnat hos mig de senaste veckorna har handlat om Åremössan.
Jo, jag har stickat en och det var inte svårt.
38 maskor på stickor 10. Sticka resår till Milanogarnet tar slut. Sy samman.

Jag stickar på redan uppvisade projekt. Inget nytt finns att tillägga mer än det sammanfattande:
Men bli färdig nån gång då!

Candle flame-sjal och långa fabelsockor har en tendens att pågå för alltid. Likaså älsklingen Lady E.
Jag vill ju börja på något nytt.

Jag har loppisfyndat. Återkommer med mer sånt.

Vi har nu bokat resa, hotell (nåja, vandrarhem heter det nog.) och lite hockeymatcher i New York. Ska bara hitta fler garnbutiker så är resan i hamn.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir vidareskickad. Måste, snabbt som ögat, trycka på stoppknappen.

Maud/En bok om dagen sa...

Jag blev också ivägskickad fort som attan - flera gånger dessutom. Nu ska jag testa att göra som paula skriver; trycka på stoppknappen.

Agata sa...

Tusan också. Vad kan det vara!? Min blogg ligger ju inte hos passagen ens.

Anonym sa...

Angående det där felet:

under garnbilden där det står
"Bidrag 3: Vinga från Kooperativa förbundet. Totalt ca 400 g i härlig pastellblå och rosa. 90% acryl 5% ull(!) 5% reyon. Tål maskintvätt!! "

Under texten där finns det någon slags javascript. Kanske har du kopierat texten från ett mail eller liknande och fått med för mkt kod på nåt sätt?

Kolla upp det.

Bloggen funkar i Firefox men inte i Explorer.
Får du bort javascriptet kommer det att ordna sig tror jag.

Anonym sa...

Om du behöver hjälp med att rensa bort det så hör av dig till mig på ulrika@stickamera.se

Agata sa...

Ta nu inte det här på fel sätt, men ULRIKA, JAG ÄLSKAR DIG!

Nu funkar det, tror jag. Även för Explorer-användare.

Anonym sa...

=)
Varsågod!

Jag testade i Explorer nu och det gick fint, va bra!

Jag vet att en viss Hemlis var ivrig att hälsa på hos dig så skönt att det ordnade sig. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin