6 februari 2008

Värsta skämsgarnet

Det här var inte lätt.
Men efter mycket funderande har jag nu utsett en vinnare.

Den som sitter på det värsta skämsgarnet är: *trumvirvel*

Jenny
Juryns motivering: Den tävlande har inte bara ett härligt konstfibergarn som försöker efterlikna något finare i sin ägo, utan har dessutom köpt det själv och försökt harmoniera det med i sig inte så gräsliga kulörer, men ihop andas det rejält 80-tal. Varmt grattis!

Om du mejlar din postadress så kommer det en vinst med så lite konstfiber i som möjligt.


Om andan faller på så kanske jag utlyser en tävling där det gäller att sticka något av det gräsligaste mönstret man har i sin ägo, men jag återkommer med det. (Givetvis av det värsta skämsgarnet som finns hemma.)

3 kommentarer:

Susilull sa...

Det var en värdig vinnare, hihi!
Kunde tyvärr inte skicka dig mitt bidrag, ett hemskt kornblått boucleacrylgarn a la 80-tal. Min mail har krånglat och jag kan inte bifoga bilder.
Funderade på att göra ett inlägg av det på min blogg, men jag skämdes...

Agata sa...

Haha! Inte skämmas för skämsgarn. Alla har sånt.

Marias stickning och läsning sa...

När jag "beundrar" alla skämsgarner du fått in, undrar jag hur många färdiga skämsstickningar som finns i gömmorna hos de flesta av oss.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin