16 april 2008

De packar i platta paket och vi skruvar och muttrar

Jorå, i dag kom den - Karlstad.

Och så här såg leveransen ut när den hade landat på vardagsrumsgolvet.

Jag skrattar så fort jag tänker på ikea-människan som tyckte att det var ett finurligt alternativ att leverera till mitt jobb istället för hem. *Moahahaha*
Och hur skulle jag göra sen, tyckte hon? Öppna förpackningarna och ta en kudde i taget?

Nu är den hopmonterad och vi är lite trötta. Fast det var en ovanligt enkel möbel att skruva ihop. Och snygg blev den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med en ny soffa! Vad skönt att den var lätt att montera, det brukar ju inte Ikeas möbler vara annars.
Kan du inte ta ett kort och visa den när den står på plats?.....nyfiken....

Anonym sa...

Eftersom jag vet var du arbetar så blir det ännu roligare.... *ler*

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin