1 april 2008

Spridda skurar

* En gång i tiden trodde jag att Google Reader skulle underlätta mitt liv. Hemkommen från en Internetfri vecka hade jag närmare 300 olästa blogginlägg hos mina favoriter och i nästan samma takt som jag betade av dem så trillade det in nya. Herregud, människor - har ni inget annat liv än att blogga?! ;-)

* Jo, men visst är det trevligt med vår, men va fan - solen kan väl vänta tills jag hunnit städa. Som det är nu så funderar jag på att jobba över alla kvällar tills jag kan åka hem i mörker. Eller så får jag helt enkelt städa lite i helgen.

* Det är nu jag börjar komma på alla platser vi borde besökt i New York, alla saker vi borde köpt och alla foton vi borde ha tagit. Maj gadd - vad gjorde vi egentligen den gångna veckan? Nu återstår ingen annan råd än att snabbt som ögat samla ihop mer pengar och åka dit igen.

* Jag har tänkt köpa en råsaftcentrifug. Någon som har något bra tips på en duglig maskin som inte kostar miljarder?

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin