15 maj 2008

Hodeladi, hodeladi, hoppsan en sån dag

Ooh, sicken galen dag!

Jag hade hoppats på att kunna glida in på arbetsplatsen efter några timmars sovmorgon för att kurera vad-det-nu-är jag drabbats som inte riiiktigt gått över för att stilla närvara vid först ett möte och därefter ännu ett. Båda ganska snabba men informativa.

Nehej.
Först möttes jag av beskedet att jag hade 22 missade samtal och 7 röstmeddelanden att ta hand om eftersom jag glömt att knappa ut mig på telefonen under sjukdagen. Sedan öppnade jag min mejllåda, och det skulle jag ha låtit bli. Mängder med mejl som krävde i n s a t s e r - inte bara en blick och sedan släng.
Och mötena drog ut på tiden och telefonen fortsatte ringa och det uppstod krissituationer hela tiden och mitt i allt det där så var jag fortfarande inte helt kry och absolut inte på äthumör, så jag blev lite vinglig framåt eftermiddagen.

Nu har jag kommit hem. Med väskan full av arbetsuppgifter som jag inte hann med eftersom möten blev så långa - men informativa och trevliga.
Och mår fortfarande inte helt prima.

Men ändå - mitt i stressen och illamåendet så är jag nöjd med dagen. Nu hoppas jag bara på att få avsluta den med lite Lady Eleaonor men jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska sticka de avslutande trianglarna. Några tips?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du stickat mitt i all sjukdom. Krya på dig nu! Kram!

Anonym sa...

Jag kan gärna komma med tips på stickningen, men jag behöver ha beskrivningen. Du kan skicka den till mig på pepparkaka kanelbulle comhem punkt se om du vill!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin