6 januari 2011

Årets första omgörning står för dörren

Grannarna har en förmåga att strö resterna från sina nyårsraketer lite överallt utan att bekymra sig om att plocka bort. Det brukar störa mig mycket, men eftersom årets fyrverkeri låg i en trälåda så väljer jag att vara storsint.
Det här kommer bli en kanonfin skattkista till lilleman.



Annars kan jag bara bekräfta det som ni säkert misstänkt sedan några blogginlägg tillbaka - Ja, jag har hittat ett bildredigeringsprogram på nätet som jag löpt amok i. Det kommer säkert gå över, men nu är jag uppfylld av alla roliga möjligheter som erbjuds. Mest beror det på att min dator med Photoshop har dött en trist insomningsdöd.

3 kommentarer:

Maria sa...

Fint med runda hörn! Var orndar du det? Vill gärna se skattkistan hos lillebror. Jag har också förkärlek för trälådor...

Agata sa...

Hittade funktionerna hos picnik. Än har det inte blivit någon omgörning. Lillkillen var för snabbt framme och la beslag på lådan. Får väl måla den någon natt när han somnat. ;-)

Tyg och otyg sa...

Åh vad irriterande med folk som skräpar ner! Fast som du säger, ibland kan det ju komma nåt bra ut av det också. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin