29 november 2012

Lycka-schmycka

Jag vet inte om alla minns det förfärliga trauma som jag genomled i våras? Då, när mina älskade boots dog skodöden och inte gick att laga.
Jag köpte ett annat liknande par eftersom jag inte längre hittade Caterpillarvarianterna i butik, men de nya har aldrig riktigt kunnat mäta sig med de ursprungliga. Men jag härdade ut trots att de var fulare, obekvämare och opersonligare.


Men så plötsligt kom jag på snilleblixten att söka på Tradera. Och efter att först inte hittat rätt storlek och sedan fega ur i budgivningen så gick jag till slut och vann ett par oanvända i min storlek! Visserligen för nästan samma pris som i butik, men det var inte det viktiga - det viktiga var att jag skulle få ett nytt par älskade boots att vandra omkring i några år! Nu har jag det, och trots de tjocka sulorna och den rejäla formen så svävar jag fram!

Lycka kan ibland köpas för pengar!




3 kommentarer:

heidi sa...

Skor man älskar går inte att byta mot andra!! Jag har också favoriter jag föredrar framför alla andra!

Så det måste absolut ha varit värt varenda krona du betalade för dina nya boots:)))))

Linda sa...

Vad härligt det är när man hittar det man söker. :)

Lycka till med svävandet i nya bootsen. Snygga var dom.

Kram Linda

Maria sa...

Gillar!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin